akcesoria.net.pl Joanna Matyas
ul. Płotki 7, 86-005 Murowaniec
NIP: 9532222504 Regon: 093217997
509 611 300 (PN-SB: 9-19)
kontakt@akcesoria.net.pl
Panel Klienta:
Logowanie Rejestracja
Reklamacje i zwroty

Zwroty:

a. Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Prawo zwrotu przysługuje konsumentom jeśli wartość transakcji (kwota do zapłaty) przekracza 50zł.  Prawo do zwrotu nie dotyczy produktów zakupionych w formie elektronicznej.

b. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć otrzymany wraz z towarem paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Instrukcję postępowania otrzymacie Państwo w emailu potwierdzającym wysyłkę towaru. Zwracany towar prosimy odesłać  przesyłką rejestrowaną, na adres:

akcesoria.net.pl Joanna Matyas

Murowaniec, ul. Płotki 7

89-200 Rynarzewo 

Odsyłane towary prosimy starannie zabezpieczyć, aby zapobiec ich uszkodzeniu. O zamiarze odesłania produktów prosimy poinformować nas emailem, podając listę odsyłanych zakupów. Taką listę można naturalnie dołożyć do paczuszki, jeśli to dla Państwa wygodniejsze. Proszę również dołączyć informację o numerze konta, na który ma zostać przekazany zwrot pieniędzy.

2. Prawo do zwrotu przysługuje ustawowo jedynie osobom fizycznym, jednak po uzgodnieniu respektujemy także zwroty od podmiotów gospodarczych. 

3. Zwrotu należności dokonamy w przeciągu 7. dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru na podany przez Klienta rachunek bankowy.

Reklamacje:

1. Przed odesłaniem reklamowanych produktów prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem, być może uzgodnimy inny sposób załatwienia reklamacji niż zwrot. Do odsyłanego towaru proszę dołączyć otrzymany wraz z przesyłką paragon oraz protokół reklamacyjny.   

2. W przypadku uznania reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania asortymentu), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny towar o tej samej lub wyższej wartości. Klient otrzyma także zwrot kosztów odesłania wadliwego towaru. Uwaga: za wadę nie uznaje się naturalnych inkluzji, wewnętrznych pęknięć oraz naturalnych przebarwień kamieni. 

3. Reklamacje dotyczące niezgodności, braku lub uszkodzenia mechanicznego przesłanego towaru prosimy składać na adres kontakt@akcesoria.net.pl niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. 

Jeśli uszkodzona jest zawartość przesyłki dostarczanej Państwu przez kuriera (proszę zwrócić uwagę, czy bezpieczna, foliowa koperta kurierska jest nieuszkodzona, nie powinno być na niej żadnych taśm klejących itp.), konieczne będzie sporządzenie protokołu szkody przy kurierze. W szczególnych wypadkach kurier zostanie do Państwa wysłany następnego dnia roboczego po otrzymaniu feralnej przesyłki, jednak tylko jeśli zostanę poinformowana przez Państwa o uszkodzeniu/braku towaru jak najpilniej, można też to uczynić telefonicznie. 

O zaistnieniu w/w sytuacji należy zawiadomić nas niezwłocznie z powodu krótkiego czasu trwania możliwości złożenia reklamacji w firmie kurierskiej.

W przypadku, jeśli przesyłka pocztowa dotrze do Państwa uszkodzona, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej oraz o przesłanie nam go niezwłocznie drogą elektroniczną. 

Jeśli zauważą Państwo uszkodzenia już po wyjściu listonosza, to protokół można sporządzić w Państwa placówce pocztowej, jednak najlepiej uprzednio skontaktować się z nami.

4. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najwierniej przedstawione na zdjęciach (wykonywanych najczęściej w trybie makro). Pomimo to mogą się zdarzyć drobne rozbieżności w kolorze w zależności od indywidualnych ustawień monitora, jednakże nie stanowią one podstawy do reklamacji towaru.

 

5. Reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 7. dni roboczych od ich wpłynięcia (najczęściej jednak w ciągu 2-3 dni roboczych)

6. Reklamowane produkty prosimy wysyłać na adres:

akcesoria.net.pl Joanna Matyas

Murowaniec, ul. Płotki 7

89-200 Rynarzewo

 

7. Przesyłki odsyłane za pobraniem lub w inny sposób niż za pośrednictwem Poczty Polskiej czy firmy kurierskiej nie będą przyjmowane.


Data Ostatniej Aktualizacji: 23-04-2017
© Akcesoria Artystyczne. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Sklepy Internetowe KQS.store
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookies.